Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
«LeGa. Καινοτομία στην εκπαιδευτική πρακτική. Μάθηση μέσα από την κατασκευή Μοντέλων και Παιχνιδιών».
Κωδικός Έργου: 26 Δράση: 3.3.1-Δράσεις Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης στην ΚτΠ
Χρηματοδοτούσα Αρχή: Υπ. Ανάπτυξης, Γ.Γ.Ε.Τ.,
Θεματικός Τομέας: Ανάπτυξη και επίδειξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών Η-μάθησης
Ανάδοχος Φορέας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ε.Κ.Π.Α.
Ταυτότητα:
Αντικείμενο του έργου: Το έργο στόχευε στη δημιουργία της απαραίτητης τεχνολογικής υποδομής και των συνθηκών εκείνων που θα επέτρεπαν μια νέα προσέγγιση στη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση για ηλικίες 6-15. Στα πλαίσια του έργου αναπτύχθηκαν κατάλληλα εργαλεία λογισμικού, η «μηχανή Lega» και μια σειρά εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων διερευνητικού χαρακτήρα. Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε βασίστηκε στο σχεδιασμό τύπου «μαύρου και άσπρου κουτιού» και επέτρεπε στους χρήστες πρόσβαση στη βαθιά δομή του λογισμικού, ενώ οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχεδιάστηκαν στη βάση 3 θεματικών ενοτήτων:
Εφαρμογή και πιστοποίηση των παραπάνω έγινε στο Κολέγιο Ψυχικού, στο μουσείο Ελληνικός Κόσμος του ΙΜΕ και σε μεταπτυχιακού φοιτητές του Ε.Κ.Π.Α και Ε.Α.Π
Ρόλος ΕΕΤ: Συνεργαζόμενος Φορέας
Δραστηριότητες ΕΕΤ: